Zarząd informuje że w dniu 30 czerwca bieżącego roku członkowie Zarządu ogrodu przy braku pomocy ze strony działkowców załadowali na III alei 1,75 tony odpadów zielonych nie odebranych przez ZGK-EKO a z I i II alei 1,2 tony odpadów zielonych nie odebranych przez ZGK-EKO
Koszt wywozu odpadów to odpowiednio:
I i II aleja – 1,2 tony x 600 zł = 720 zł
III aleja – 1,75 tony x 600 = 1050 zł
Razem wywóz kosztował 1770 zł
Bez kosztów załadunku kontenerów.
Decyzją Zarządu koszt tego wywozu zostanie podzielony na wszystkich działkowców w rozbiciu na poszczególne aleje.
KOLEJNE SPRZĄTANIE ODPADÓW Z REJONÓW BRAM GŁÓWNYCH ZOSTANIE ZLECONE ZEWNĘTRZNEJ FIRMIE SPRZĄTAJĄCEJ A KOSZTEM TEJ USŁUGI ZOSTANĄ OBCIĄŻENI WSZYSTCY DZIAŁKOWCY.